O nas


„Księgujemy
i dostarczamy cenne informacje.”

Anna Leszczyńska
współwłaściciel firmy

ABL

Anna Leszczyńska przeszła wszystkie szczeble kariery w księgowości: od księgowego do dyrektora finansowego.

Posiada certyfikat Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (nr 15265).

Była odpowiedzialna za księgowość krajowych
i zagranicznych korporacji. Pracowała między innymi dla Mercedes Benz Leasing Polska, Telepizza Polska i współpracowała z firmami audytorskimi: Ernst&Young oraz KPMG.

E-mail: anna.leszczynska@simplica.pl

W imieniu własnym i zespołu sprawdzonych pracowników – serdecznie zapraszam

Najważniejsze wydarzenia
w ostatnim czasie

2019 marzec

2018 to pierwszy rok za który sprawozdania finansowe należy podpisać w formie elektronicznej. Dla naszych klientów wydajemy biuletyn który skutecznie przeprowadzi ich przez ten proces. Nasi klienci zagraniczni mogą za naszym pośrednictwem wyrobić kwalifikowany podpis elektroniczny.

2019 styczeń

Wdrażamy platformę obiegu dokumentów elektronicznych. Pozwala ona na zaprojektowanie obiegu dokumentów u naszego klienta, a także na bieżące księgowania i przygotowywanie przelewów dla kierownictwa firmy. Umożliwia także obserwację i analizę wyniku w trakcie miesiąca i szybszą prognozę wysokości podatków.

2018 listopad

Bierzemy udział w I Ogólnopolskim Kongresie Biur Rachunkowych. Dokonujemy wyboru partnera technologicznego do zbudowania systemu obiegu dokumentów elektronicznych.

2017

Pilotażowo wprowadzamy możliwość przekazywania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej.

2016

Dla naszych klientów rozpoczęliśmy świadczenie usługi wprowadzania przelewów do systemu bankowego.

2015

Rozpoczęliśmy pracę na drugim systemie księgowym – Comarch Optima. Dzięki temu rozwiązaniu, nasi Klienci mają dostęp do danych online oraz zaawansowanych raportów dostępnych dzięki modułowi Business Intelligence. Dla efektywnego wykorzystania BI konieczne jest precyzyjne zaprojektowanie planu kont.

2013

Wprowadziliśmy innowacyjny system przekazywania dokumentów za pomocą paczkomatów. W chwili obecnej decyduje się niego co drugi klient, doceniając jego zalety – głównie dostępność o dowolnej porze dnia i nocy w dowolny dzień tygodnia, w ponad 50 punktach w Warszawie
i okolicach.

2012

Uruchomiliśmy aplikację do fakturowania, którą bezpłatnie udostępniamy naszym klientom. Aplikacja jest używana za pomocą przeglądarki
i przyczynia się do znacznego uproszczenia procesu fakturowania. Obsługuje faktury walutowe, zaliczkowe i korygujące.

2011

Wdrożyliśmy nowe oprogramowanie, umożliwiające szybkie a zarazem bezbłędne wprowadzanie dokumentów

2011

Przeprowadzka do nowego biura.

Dlaczego my?

  • Oferujemy nie tylko księgowość ale także aktywne doradztwo
  • Pracujemy online na dokumentach elektronicznych albo na oryginałach – w zależności od potrzeb klientów
  • Przygotowujemy przelewy dla naszych klientów
  • Dostarczamy analizy i raporty w trakcie miesiąca – jak wewnętrzny dział księgowy
  • Dostarczamy prognozę wysokości podatków
  • Oferujemy regularne wsparcie dyrektora finansowego

Macie Państwo pytania? Prosimy o telefon pod numer 607 059 388 – od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 odpowiemy na wszelkie pytania i doradzimy w przypadku wątpliwości. Oferujemy bezpłatną godzinę konsultacji.